ברוכים הבאים

גולשים יקרים, אנו משתתפים בצערכם, מקווים שתקופה זו בה הנכם חווים צער ומצויים בעיצומו של תהליך אבל תחלוף במהרה ותשובו לחיים כפי שהמנוח/ה לבטח היה מקווה בעבורכם.

את אינדקס מצבות הישראלי בנינו מתוך מטרה להקל ובעיקר למנוע מהזקוקים לשירותי מצבות קבורה עגמת נפש שבהתקשרות עם בעלי מקצוע מתחום המצבות שאינם מוכיחים עצמם ועלולים להסב לכם נזק.

אינדקס מצבות הישראלי הוא גוף פרטי ללא מטרות רווח וכל כוונתו עשיית חסד, קיום מצוות כבוד המת והנחלת רזי הלכות ודיני מצבה ואבלות בשנת אבל. האינדקס חתום על אמנת שירות קפדנית ומחייבת

השירותים שתוכלו לקבל מבוני מצבות באינדקס:

בניית מצבות חדשות מכל הסוגים וכל סוגי החומרים לבניית מצבות שיפוץ מצבות ישנות ו/או פגומות חידוש מצבות ✔ שיקום מצבות עתיקות חידוש כיתוב וצביעת אותיות על גבי מצבות ניקוי מצבות ✔ שירותי גינון מצבות פורחות/אדנית החלפת בית נר, כדים ואביזרים כמו ספסלים ופרגולות למצבות קבורה רובם המכריע של בוני המצבות באינדקס עובדים במחירי מצבות שווים לכל כיס האחריות שבוני מצבות באינדקס מספקים היא בדרך כלל מעל 20 שנה ויש ביניהם שמתחייבים לאחריות לכל החיים כל בוני המצבות באינדקס ידועים ומוכרים כנותני שירות מעולים כמעט כולם בזמינות גבוהה רובם המכריע יהיו נכונים לסייע לכם מול חברות קדישא יספקו סיוע בהפקת מודעות אבל חינם יסייעו בהזמנת מודעות אבל בתשלום בכל העיתונים רבים מהם ידריכו אתכם בכיצד מחדשים אותיות מצבה בשיטת עשה זאת בעצמך חינם יספקו הדרכה מקצועית כיצד מנקים מצבה בשיטת עשה זאת בעצמך חינם יהיו נכונים לסייע לכם בקבלת דמי קבורה מול ביטוח לאומי וסניף בנק המנוח/ה יפנו אתכם לספקים הנותנים שירותי השלמת מניין לקבורה, שבעה ואזכרה יפנו אתכם לחברות המספקות ציוד אבלים רבים מבוני המצבות באינדקס יפנו את מי שנקלע לתקופה לחוצה כלכלית לגורמים המספקים סיוע לנזקקים.

מידע מועיל באינדקס:

באינדקס מצבות הישראלי מידע מועיל רב למחפשי מצבות קבורה ו/או מחפשי שירותי מצבות כמו שיפוץ מצבות, חידוש מצבות וכיתוב למצבות, ניקוי מצבות ומידע מועיל לנושאים קבורה ואבל.

חדש: מצבות השוואת מחירים

מידע מומלץ לכל מי שזקוק לשירותי מצבות:

בוני מצבות מומלצים בכל הארץ

בוני מצבות מומלצים במרכז הארץ

בוני מצבות מומלצים בדרום

בוני מצבות מומלצים בצפון

קטלוג המצבות באתר

רעיונות לעיצוב מצבה

על חומרים למצבות יתרונות וחסרונות כל חומר ומחירים

גופנים שמתאימים למצבות קבורה

מדריך מחירי מצבות בישראל

כיצד מזמינים מצבות אונליין בצורה בטוחה ונכונה

על זכויות משפחת הנפטר לשנת 2024-2023


למוקד שירותי מצבות הארצי

למוקד שירות מצבות ארצי 053-3936390

תודות מיוחדות:

הקמת האינדקס דרשה מידע מקדים רב על תחום המצבות בישראל ועבודת מחקר יסודית. מידע זה התקבל בסיוע של בוני מצבות ותיקים הנמנים עם המובילים את תחום בארץ: תודות מיוחדות לחברת מצבות ברקת, חברת מצבות מצדה, חברת מצבות אשקלון וחברת מצבות מודיעין שתרמו מידע הרב שצברו ב 30 שנות פעילותן מידע מועיל על סוגי המצבות על פי סוג הקבורה, סוגי המצבות על פי צורתן וסוגי מצבות על פי סוג החומר מהם בונים מצבות, ומידע רב רב על מחירי מצבות מומלצים, על תקנות בתי העלמין ומידע שלם ומקיף על תחום מצבות הקבורה שמוצג כאן באתר. בתחום מצבות קיר תודות מיוחדות לצוות בוני מצבות קיר. מצבות קיר היא חברת מצבות המתמחה בבניית מצבות קיר הנקראות גם מצבות סנהדרין ומצבות בקומות, תחום הנמצא בתנופה לנוכח מצוקת שטחי הקבורה בישראל. אנו מודים לחברות אלו על התגייסותן למען מטרה נעלה שהיא בניית ענף מצבות מקצועי, מיומן, שירותי והוגן בישראל.


אינדקס מצבות הישראלי המקום הבטוח ברשת לזקוקים לשירותי מצבות

אינדקס מצבות המקום בו תמצאו בונה מצבות מקצועי, איכותי, אמין והוגן | הרשומים באינדקס אינם משלמים מאום בעבור הופעתם בו ובחירתם הינה אובייקטיבית ונועדה לאפשר לכם גולשים הזקוקים לשירותי מצבות קשר עם בוני מצבות בראש שקט | טלפון האינדקס 053-3936390 | מייל info@index-matsevot.co.il |


לקוחות של בוני מצבות המופיעים באינדקס מוזמנים לעדכן אותנו בשירות שקיבלו מבונה המצבות. משוב זה יסייע לנו להמשיך ולהיות אינדקס בוני מצבות האיכותי בישראל.


אם אתם בוני מצבות איכותיים והוגנים ומעוניינים להופיע באינדקס מוזמנים להשאיר פרטים במייל המופיע בצור קשר באתר


בוני מצבות מומלצים בכל הארץ

קבלני מצבות מומלצים בישראל:

בוני מצבות קבלני מצבות מומלצים בתחום המצבות לשנת 2023-2024

פרויקטים

פרויקט קטלוג מצבות הישראלי

כגוף העוסק בתחום המצבות מתוך תחושת שליחות אנו רואים כערך עליון לפתח פרויקטים המועילים לזקוקים לשרותי מצבות מכל הסוגים. אחד מהפרויקטים הוא "קטלוג מצבות הישראלי". פרויקט זה מאגד את טובי בוני מצבות הקבורה מכל הארץ המציגים באתר קטלוג מצבות הישראלי תריסר קטלוגים ובהם תמונות של מצבות שבנו ומציעים את שירותיהם במחירי מצבות הטובים בארץ למצבות חדשות ושירותי מצבה הנוספים כמו שיפוץ וחידוש מצבות, חידוש כיתוב על גבי מצבות, אספקת בתי נר, כדים ואביזרים נוספים למצבות ושירותי ניקיון ותחזוקת מצבות. כל הבונים המשתתפים בפרויקט מחויבים לשירות אדיב ומתחשב, מחירים הוגנים, תנאי תשלום נוחים ואחריות ארוכת שנים.

הקטלוגים באתר קטלוג מצבות הישראלי

קטלוג מצבות כללי
קטלוג מצבות סלעים
קטלוג מצבות זכוכית, אבני זכוכית ומשולבות זכוכית
קטלוג המצבות המיוחדות
קטלוג מצבות גרניט שחור
קטלוג מצבות גרניט אדום
קטלוג מצבות משיש וגרניט אפור
קטלוג מצבות משולבות חומרים לחסכון בעלויות
קטלוג מצבות כפולות
קטלוג מצבות מכפלה (משפחתיות/אחד מעל השני)
קטלוג מצבות קיר
קטלוג מצבות בתקציב נמוך באתר


המידע החשוב במצבות

תמונות | מחירים | סוגי מצבות | חומרים למצבות | עיצובים | שאלות הנפוצות על מצבות | מצבות אונליין | קבלני מצבות מומלצים | טלפונים של בוני המצבות

עצבו את המצבה המושלמת עבור יקירכם עם בוני מצבות המומלצים בישראל