בקרו באתר מצבות ברקת חייגו לברקת מצבות 050-5955722

אינדקס מצבות הישראלי המקום הבטוח ברשת לזקוקים לשירותי מצבות

ברקת מצבות מציגים:

על אופנת מצבות היהודיות בהשתתפות ברקת מצבות

רעיונות לעיצוב מצבות


דוגמאות מצבות מבית מצבות ברקת

מצבות מאבן פראית

מצבות מיוחדות

מצבות כפולות משולבות שיש טורקי וגרניט שחור

מצבות איכותיות משולבות גרניט שחור

מצבות איכותיות מגרניט שחור

בונה מצבות מצטיין 2023:

מצבות ברקת בונה מצבות מצטיין 2023

בונה מצבות מצטיין 2024


המלצות על ברקת מצבות:

עמוס א'

"רוצה להודות למצבות ברקת, על מקצועיות ואמינות ברמה הגבוהה ביותר. נציג ברקת מצבות ישב אתנו בשלב התכנון בסבלנות אין קץ וגילה רגישות ואמפתיה. גם לאחר שהסתיים התכנון ואישרנו אותו ובקשנו לבצע שינוי זרמו אתנו בקלילות. תמיד היו זמינים וקשובים. הרגשנו שיש לנו כתובת לכל בקשה ושאלה, והלוואי שנותני שירותים למיניהם ייקחו מברקת מצבות דוגמא".


 ליאור עמרם

"הגענו לליאור מברקת מצבות בדיוק אחרי השבעה של אבינו. שוחחנו איתו בטלפון ומיד הוא שלח את שותפו רובי שהגיע אלינו תוך שעה וחצי הביתה לשיחת יעוץ. באותו יום שהוא הגיע למשרד הוא שלח אלינו סקיצה מאוד מקצועית לאישור. חשוב לציין שהופתענו מאוד לשמוע שהמצבה הייתה מוכנה והוקמה למחרת היום. השירות שלכם היה מסור, אמין, מתחשב, ומאוד ומקצועי. קיבלנו שירות יוצא מן הכלל ורצינו להודות לכם מקרב לב". 


 שי לבקוביץ

"בפנייה הראשונה לליאור במצב כה קשה, הקשיב, ייעץ והכי חשוב היה רגיש. ההמלצה על סוגי האבן למצבה, האיכות היו בדיוק מה שחיפשנו, והתוצאה הייתה מהירה (תוך 3 ימים בלבד), איכותית ומכובדת". 


יוסי נאור

"לליאור מברקת מצבות, ברגעי קושי של אבל וכאב אתם צריכים מישהו שאפשר לסמוך עליו: ליאור הוא האדם שאתם מחפשים: אמין וישר, מקצועי מאוד, שקט והכי חשוב: בן אדם! ליאור ליווה את ביצוע המצבה של אחי היקר שלמה ואני כותב את הדברים בלב שקט. תודה ליאור!" 


רגינה טקוץ'

"אלף תודות לליאור והצוות על עבודה מצוינת, יחס חם רגיש ואכפתי ברגעים הכי קשים בחיים. ליאור מקצוען אמתי, אנושי עם לב זהב.מהפנייה הראשונה להקמת מצבה תוך רגישות, שיתוף פעולה מלא תוך כדי יעוץ מקצועי, עמידה בזמנים. אנו מודים על עבודה מקסימה, היחס החם והרגישות. מאחלים לליאור והצוות בריאות איתנה, אושר, שפע ואריכות ימים. ממליצה בחום."


מומלץ עבורכם

מצבה בדרך הנכונה

קטלוג מצבות

קטלוגים של מצבות מכל הסוגים

על חומרים למצבות יתרונות וחסרונות כל חומר

על פונטים (גופנים) מומלצים למצבות קבורה יהודיות

מידע שימושי בנושאים מצבות, מצבה, סוגי מצבות, סוגי חומרי למצבות ועוד עניינים קשורים לתחום המצבות

מצבות מיוחדות

מחירון מצבות קיר מומלץ

מדריך כיתוב למצבה הגדול ומקיף מבין מדריכי כיתוב למצבה באתרי מצבות בישראל, כולל 250 משפטים שיהוו בסיס לכיתוב מצבה לו זקוקים מזמיני מצבה בשלב ניסוח הכיתוב למצבה

מדריך גילוי מצבה, כל מה שעליכם לדעת על גילוי מצבה

מדריך הלכות ודיני אבלים מפטירה ועד שנה

סרטים על מצבות

אנקדוטות על מצבות

מומלץ באינדקס

גלריה, תמונות של מצבות

מידע שימושי

מדריך מחירי מצבות בישראל

מאמרים על מצבות

שלא תדעו עוד צער

המלצות נוספות

בלוגים מומלצים בתחום המצבות

מחירון מצבות מומלץ

אתר מצבה ייעודי לתמונות מצבות

קטלוג מצבות קיר

מחירון מצבות קיר מומלץ


אינדקס מצבות המקום בו תמצאו בונה מצבות מקצועי, איכותי, אמין והוגן. הרשומים באינדקס אינם משלמים מאום בעבור הופעתם בו, בחירתם הינה אובייקטיבית ונועדה לאפשר לכם גולשים הזקוקים לשירותי מצבות קשר עם בוני מצבות בראש שקט, טלפון האינדקס 053-3936390, מייל info@index-matsevot.co.il


לקוחות של בוני מצבות המופיעים באינדקס מוזמנים לעדכן אותנו בשירות שקיבלו מבונה המצבות. משוב זה יסייע לנו להיות אינדקס/מאגר קבלני מצבות האיכותיים בישראל.


אם אתם בוני מצבות איכותיים והוגנים ומעוניינים להופיע באינדקס מוזמנים להשאיר פרטים במייל המופיע בצור קשר באתר


תודתנו נתונה לצוות מצבות ברקת, לצוות מצבות מצדה, לחברת מצבות אשקלון, לחברת מצבות מודיעין ולחברת מצבות קיר שמלווים אותנו לאורך כל הדרך ומסייעים בייעוץ מקצועי, תרומת תכנים בעלי ערך רב למחפשים מצבות בכל הארץ וממליצים לנו על בוני מצבות איכותיים והוגנים שאותם בחרנו להציג באינדקס מצבות הישראלי.


בוני מצבות מומלצים בכל הארץ

למוקד שירותי מצבות הארצי

למוקד שירות מצבות ארצי 053-3936390


המידע החשוב במצבות

תמונות | מחירים | סוגי מצבות | חומרים למצבות | עיצובים | שאלות הנפוצות על מצבות | מצבות אונליין | קבלני מצבות מומלצים | טלפונים של בוני המצבות

עצבו את המצבה המושלמת עבור יקירכם עם בוני מצבות המומלצים בישראל